loading...

رایا پلاستیک

بازدید : 27
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 زمان : 8:27

چرا می گوییم دریچه فاضلاب پلاستیکی جایگزین دریچه فاضلاب چدنی می شود؟ در واقع، این بیانیه مطلق نیست، این جمله برای همان محصولات استاندارد است، زیرا همه ما می دانیم که هزینه های بالای فعلی فولاد و فلز، هزینه های کارگری; ما در این مرحله از توسعه شهری بسیار سریع هستیم، بسیاری از جاده های شهری ثابت نیستند، عمر طراحی جاده برخی از بخش های منطقه ای فقط 5-10 سال است، 10 سال بعد ممکن است مسیریابی مجدد، ساخت مترو، شاید تعریض، ساختن پل، بنابراین هزینه در نظر گرفتن یا انتخاب پلاستیک های صنعتی مناسب است.

روکش منهول چینی

علاوه بر این، جامعه امروز مانند گذشته نیست، بیشتر شرایط محیطی شهری ما جاده سازی محدود و تجویز شده است، چه نوع جاده ای اجازه رانندگی با چه نوع حمل و نقلی را دارد، در شرایطی که پاسخگوی بار باشد تا شرایط را برآورده کند. برای استفاده، ما نیازی به پوشش منهول فلزی مانند پیاده روها، زهکشی های کنار جاده، فاضلاب جوامع زندگی، برق، خندق های سیگنال کابلی و غیره نداریم، کل چدن برای مدیریت مساعد نیست، سرمایه گذاری در مقادیر زیادی مدیریت بودجه برای جلوگیری از سرقت به عنوان راه حل طبیعی برای مشکل نیست.

پوشش منهول کامپوزیت در چین

با این حال، کسانی که می گویند پوشش منهول چدنی ضعیف است، فقط می توانند یک طرفه باشند. در فرآیند ذوب فعلی، بسیاری از تولید کنندگان واقعاً نمی توانند محتوای گوگرد و فسفر را کنترل کنند، به طوری که پوشش منهول چدنی در شرایط آب و هوایی سرد و گرم بسیار ضعیف تر از حد انتظار است، راحت تر آسیب می بیند، عمر مفید را کوتاه می کند. بنابراین، انتخاب دریچه فاضلاب پلاستیکی در کشورهای در حال توسعه عاقلانه است.

پوشش منهول توسط رزین چینی

چرا دریچه فاضلاب پلاستیکی جایگزینی ایده آل برای دریچه فاضلاب چدنی است؟

  1. ابتدا به تفاوت بین دریچه فاضلاب پلاستیکی و دریچه فاضلاب چدنی نگاه می کنیم:
  2. ظاهر: محصولات سری دریچه فاضلاب پلاستیکی ظاهری صاف و زیبا دارند، می توانند با توجه به نیازهای طراحی رنگ آمیزی و طراحی شوند. محصولات سری پوشش منهول چدنی آسان به زنگ زدگی، خوردگی، اثر ظاهری ضعیف هستند.
  3. وزن: محصولات پلاستیکی پوشش منهول با وزن سبک، حدود یک سوم از منهول چدنی محصولات مشابه را پوشش می دهد.
  4. چقرمگی: پلاستیک به خوبی پوشش محصولات سری چقرمگی خوب، آسان به شکننده نیست. محصولات سری پوشش منهول چدنی سفت و سخت، عدم چقرمگی، آسان به شکننده است.
  5. ورزش وسیله نقلیه: دریچه فاضلاب پلاستیکی سری محصول پوشش صندلی نزدیک، تعادل بدون پیچ و تاب، گزاف گویی و پدیده های دیگر. صندلی پوشش محصول سری دریچه چدنی نزدیک نیست، وسیله نقلیه هنگام رانندگی آسان است به گزاف گویی، سر و صدا زیاد است.
  6. تعمیر و نگهداری: به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، وزن سبک، رنگ آمیزی، آب بندی خوب و سایر ویژگی ها، محصولات سری دریچه فاضلاب پلاستیکی به راحتی قابل شناسایی و نگهداری روزانه باز هستند، به طور موثر هزینه های کار و هزینه های تجدید را کاهش می دهند. محصولات سری روکش منهول چدنی سنگین، آسان برای زنگ زدگی و خوردگی، آسان از دست دادن، افزایش مشکلات تعمیر و نگهداری و هزینه های تجدید هستند.

بازدید : 29
پنجشنبه 18 فروردين 1401 زمان : 10:59

در سال 1400 هوشمند از طوفان باشید

آیا اخیراً مشاهده کرده اید که آب طوفان شما به عنوان هدر رفت رواناب از بین می رود؟ آیا می دانید که رواناب طوفان به جاری شدن سیل و فرسایش خاک در مناطق شهری کمک می کند؟ اخبار ای بی سی به تازگی گزارش داده است که چگونه سیستم جمع آوری آب طوفان حیاط خلوت یک نفر در پول وی صرفه جویی می کند و به او کمک می کند تا از تخلیه آب باران در محله خود بکاهد.

"تخمین زده می شود که سالانه 3000 گیگالیتر رواناب طوفان در مناطق شهری استرالیا تولید می شود-معادل شش بندر سیدنی یا 1.2 میلیون استخر شنا به اندازه المپیک. 1 ”

این مقدار قابل توجهی از آب است که یکی از ارزشمندترین منابع ما است و به عنوان زباله به دریا می ریزد یا در حال تبخیر است.

طوفان همچنین می تواند به روش های زیر به محیط زیست آسیب برساند:

  • فرسایش خاک
  • به سیل های محلی کمک می کند
  • حامل آلاینده ها و مواد زائد است

"شما می توانید با برداشتن آب باران و طوفان میزان محدودیت های آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهید ... این بسیار مهم است که همه ما به تصرف و استفاده مجدد از طوفان فکر کنیم زیرا آنچه در هر خانه فردی اتفاق می افتد اهمیت دارد ، تأثیر تجمعی خانه همه تأثیر بسیار زیادی می گذارد. برای سلامتی نهرها ، رودخانه ها و اقیانوس های ما. "2

بخشی از این سیستم خانه هوشمند طوفانی زیر زهکشی باغ را شامل می شود ، اما برای اکثر املاک شهری ، بزرگترین حوضه آبریز باران سقف خانه است و راه مقرون به صرفه ای برای برداشت آب باران قبل از آسیب رساندن به طوفان ، نصب مخزن آب باران است. در خانه یا ملک شما

در مناطق شهری که فضا محدود است ، مخازن آب باریک سفارشی ما یک گزینه موثر است. در زیر می توانید اطلاعات مربوط به اندازه و اشکال مخزن آب فولادی ما را پیدا کنید.

    • مخازن آب گرد
    • مخازن آب باریک (مخازن آب باریک)
    • مخازن آب مربع

بازدید : 40
پنجشنبه 12 اسفند 1400 زمان : 9:57

خرید یا فروش خانه با مخزن نفت ممکن است پیچیده باشد. در GSC Tanks ، ما سعی می کنیم با پاسخ دادن به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید، این فرآیند را تا حد امکان ساده کنیم. بسیاری از مردم به طور خاص در مورد مخازن بالای زمین سوء تفاهم دارند . امروز، ما لیستی از 5 سوء تفاهم رایج در مورد مخازن ذخیره سازی در سطح زمین تهیه کرده ایم:

1. "مخزن های ذخیره سازی روی زمین ایمن تر هستند"

این رایج ترین تصور غلط در مورد مخازن ذخیره سازی بالای زمین است. مخازن نفت گرمایش بالای زمین در یک سازه بسیار خطرناکتر از مخازن زیرزمینی هستند. هزینه های پاکسازی برای نشت نفت در داخل یک سازه ممکن است به راحتی از 100000 دلار فراتر رود. علاوه بر هزینه، مستاجرین را ملزم به تخلیه محل برای مدت زمان پاکسازی می کند که ممکن است ماه ها طول بکشد.

2. "خرید خانه با مخزن بالای زمین بهتر است"

گاهی اوقات خریداران بالقوه خانه به این فکر می‌افتند که خرید ملک با مخزن روغن گرمایشی زیرزمینی نسبت به خرید خانه با مخزن نفت در بالای زمین خطر کمتری دارد. در واقع، اکثر پاکسازی مخازن زیرزمینی بین 9000 تا 20000 دلار هزینه دارند و معمولاً کمتر از 1-2 روز طول می کشد تا تکمیل شوند. هزینه های پاکسازی برای خرابی مخازن بالای زمین در یک خانه یا تأسیسات تجاری اغلب از 100000 دلار شروع می شود و رفع خطرات زیست محیطی ممکن است ماه ها طول بکشد. بسیاری از بیمه نامه های صاحب خانه دارای استثناهایی برای این نوع رویدادهای زیست محیطی هستند.

3. "نشت مخزن بالای زمین راحت تر تمیز می شود"

در واقع، در اکثر مواقعی که مخزن نفت بالای زمینی در خانه خراب می‌شود، بخارات آزاد شده توسط نشت می‌تواند مضر باشد. برای حذف خاک آلوده زیر خانه، سازه اغلب بلند می شود. در مقابل، بیشتر تکنیک‌های پاک‌سازی برای خرابی مخزن زیرزمینی فقط به حذف خاک آلوده نیاز دارند و هیچ خطری برای سلامتی ساکنان خانه ایجاد نمی‌کنند.

4. "تست مخازن روی زمین یکسان است"

قبل از شروع یک تجارت برای بررسی و تجزیه و تحلیل یک مخزن ذخیره سازی در سطح زمین ، مطمئن شوید که با معیارهای USEPA و آژانس های دولتی برای مخازن تجاری مطابقت دارد. ضخامت مخزن، و همچنین تخمین امید به زندگی آن، ممکن است با استفاده از فناوری پیشرفته اولتراسونیک تعیین شود.

5. "تست مکرر برای مخازن بالای زمین مورد نیاز نیست"

برای جلوگیری از خطر احتمالی مربوط به مخازن ذخیره سازی بالای زمین، بازرسی و ارزیابی آنها ضروری است. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (USEPA) نیاز دارد تا مخازن بالای زمین در ساختمان های تجاری به طور منظم ارزیابی شوند. علیرغم اینکه مخازن زیرزمینی مورد استفاده صاحبان خانه از الزامات قانونی مستثنی هستند، این مخازن باید در مقیاسی مشابه مخازن تجاری مورد بررسی قرار گیرند تا خطرات بعدی به حداقل برسد. بسیار مهم است که طول عمر مخزن بالای زمین در این ارزیابی لحاظ شود.

برچسب ها مخزن آب , مخزن آب شرب ,
بازدید : 49
شنبه 9 بهمن 1400 زمان : 15:38

6 نکته ای که باید در مورد مخازن ذخیره سازی زیرزمینی بدانید

دور از چشم، دور از ذهن.

مخازن ذخیره سازی زیرزمینی چیزی است که احتمالاً به ندرت به آن فکر کرده اید. در مقایسه با میزهای مرمری، کمد دیواری، و پاسیوهای فضای باز، USTها به ندرت در فرآیند تصمیم گیری خریدار خانه نقش دارند. اما اگر با یکی از آنها مشکل داشتید، UST شما به سرعت تبدیل به یکی از ویژگی های گران قیمت خانه شما برای تعویض می شود.

غافلگیر نشوید اکنون با مخازن ذخیره سازی زیرزمینی مسکونی آشنا شوید و در صورت نیاز به تعویض آن، آماده باشید. در اینجا شش سوال در مورد UST ها و پاسخ هایی که باید بدانید وجود دارد:


1. مخزن ذخیره سازی زیرزمینی چیست؟

طبق گفته EPA، " سیستم مخزن ذخیره زیرزمینی (UST) مخزن و هر لوله زیرزمینی متصل به مخزن است که حداقل 10٪ از حجم ترکیبی خود را در زیر زمین دارد."

بیش از 553000 UST در ایالات متحده وجود دارد که نفت یا مواد خطرناک را ذخیره می کند. در حالی که بسیاری از آنها برای مقاصد تجاری استفاده می شوند، کیفیت UST های تجاری و مسکونی مورد علاقه عمومی است. EPA می گوید: "بزرگترین تهدید بالقوه ناشی از نشت UST، آلودگی آب های زیرزمینی است، منبع آب آشامیدنی برای تقریبا نیمی از آمریکایی ها."


2. آیا باید نگران نشت UST باشم؟

قبل از سال 1988، اکثر UST ها از فولاد لخت ساخته می شدند. هنگامی که فولاد لخت در معرض رطوبت و زمان قرار می گیرد، خورده می شود و باعث نشت UST می شود. نشت نفت (یا سایر مواد شیمیایی) می تواند منابع آب زیرزمینی محلی را آلوده کند. همچنین می تواند خطر آتش سوزی یا انفجار باشد.

از آن زمان، مقررات EPA صاحبان UST را ملزم به مکان یابی، ارتقا، حذف یا جایگزینی مخازن ذخیره سازی زیرزمینی کرده است. سیستم های کنترل خوردگی و نظارت بر مخزن برای ارتقاء بسیاری از UST ها استفاده شد. هزاران UST دیگر بدون جایگزینی حذف شدند.

امروزه، اکثر آمریکایی ها از آلودگی احتمالی آب های زیرزمینی توسط UST ها، مانند پمپ بنزین های مجاور، در امان هستند.


3. آیا EPA UST خانه من را تنظیم می کند؟

اگر روغن گرمایش خانه شما در یک مخزن ذخیره سازی زیرزمینی ذخیره می شود، به احتمال زیاد مشمول مقررات فدرال EPA نیستید.

مقررات EPA به طور خاص UST های بزرگ تجاری، مانند ایستگاه های سوخت خودرو و غیر بازاریاب هایی که از مخازن صرفاً برای نیازهای خود استفاده می کنند (مانند اپراتورهای خدمات ناوگان و دولت های محلی) را هدف قرار می دهد. مقررات EPA مستقیماً در موارد زیر اعمال نمی شود:

  • مخازن مزرعه و منازل مسکونی با ظرفیت 1100 گالن یا کمتر برای نگهداری سوخت موتور که برای مقاصد غیرتجاری استفاده می شود.
  • مخازن ذخیره روغن گرمایشی که در محل نگهداری آن استفاده می شود.
  • مخازن روی یا بالای کف مناطق زیرزمینی، مانند زیرزمین یا تونل.
  • سپتیک تانک ها و سیستم های جمع آوری آب طوفان و فاضلاب.
  • مخازن فرآیند جریان.
  • مخازن با ظرفیت 110 گالن یا کمتر.
  • نشت اضطراری و پر کردن مخازن

بنابراین، صاحبان خانه های معمولی نیازی به نگرانی در مورد رعایت مقررات EPA ندارند. با این حال، برخی از مقامات نظارتی ایالتی و محلی مقررات خاص خود را برای این نوع تانک ها دارند. مهم است که با مقامات محلی که UST شما در آن قرار دارد بررسی کنید.


4. چگونه بفهمم UST مسکونی من نشت می کند؟

فقط به این دلیل که مخزن نفت خانه شما توسط EPA تنظیم نشده است، به این معنی نیست که نمی تواند خطرناک باشد. در مقایسه با مخازن ذخیره‌سازی بالای زمین (AST)، تشخیص اینکه آیا UST شما نشتی دارد یا خیر، دشوار است. اگر مخزن شما به خاک ملک شما نشت کند، می تواند زمین و آب های زیرزمینی و حتی املاک مجاور شما را آلوده کند.

اگر مشکوک به نشت UST هستید، هر یک از سیگنال های زیر را بررسی کنید:

  • بوی نفت.
  • لکه روی خاک یا جلای روغنی روی آب نزدیک مخزن.
  • بخارات گاز در زیرزمین
  • آبی که مزه یا بوی نفت دارد.
  • رفتار نامنظم سیستم گرمایشی شما

5. اگر UST مسکونی من نشت کند، چه کار کنم؟

اگر علائم نشت، نشت یا آلودگی خاک را کشف کردید، باید با اداره منطقه ای محیط زیست و منابع طبیعی تماس بگیرید:

به گفته راهنمای شهروندان ، در صورت نشت نفت، ممکن است نیاز به نمونه برداری از خاک و آب زیرزمینی برای تعیین میزان آلودگی باشد. این نمونه ها باید توسط یک آزمایشگاه تایید شده تجزیه و تحلیل شوند تا اطمینان حاصل شود که نمونه برداری طبق دستورالعمل های انجام شده است.

اگر UST از 8 نوامبر 1984 استفاده شده باشد، شما مالک تانک محسوب می شوید. دیگر هیچ کمک مالی دولتی برای شما به عنوان مالک مخزن وجود ندارد و بودجه EPA برای مخازن مسکونی اعمال نمی شود. شما تنها مسئول هزینه های پاکسازی، هزینه های وکالت، هزینه حذف مخزن و کارهای اضافی لازم برای رعایت دستورالعمل های پاکسازی ایالت هستید.


6. به عنوان یک خریدار خانه در مورد USTs چه سوالاتی باید بپرسم؟

از آنجایی که کارولینای شمالی دیگر از نظر مالی به مالکان UST مسکونی برای پاکسازی در صورت نشت مخزن کمک نمی کند، خریداران خانه بهتر است فعالانه عمل کنند. در اینجا چند سوال وجود دارد که در فرآیند خرید خانه باید در نظر بگیرید:

سن خانه چند است؟

بسیاری از خانه‌هایی که قبل از اواخر دهه 1970 ساخته شده‌اند، دارای مخازن ذخیره‌سازی زیرزمینی بودند. علاوه بر پرس و جو در مورد رنگ سربی و وضعیت سیم کشی خانه، بپرسید که آیا خانه های قدیمی دارای UST هستند و آیا هنوز در محل است.

آیا در گذشته نشت نفت وجود داشته است؟

اگر پاکسازی به درستی انجام شود، نشت‌های قدیمی‌تر تهدیدی برای ساکنان فعلی ندارند. با این حال، اگر نشتی وجود داشت، مهم است که بدانید چقدر بزرگ بوده و چه مقدار خاک برداشته شده و جایگزین شده است.

اگر نخواهم از مخزن روغن گرمایشی استفاده کنم چطور؟

اگر تصمیم گرفتید از منبع آب ساختمان استفاده نکنید، به شما توصیه می شود که آن را خالی کنید تا احتمال آزاد شدن آن محدود شود. شما نیازی به برداشتن مخزن ندارید، اما به یاد داشته باشید که داشتن UST استفاده نشده در ملک ممکن است توانایی شما را برای فروش مجدد ملک در آینده محدود کند

بازدید : 45
دوشنبه 20 دی 1400 زمان : 15:20

سیستم های سپتیک ممکن است در زیر زمین و دور از دید دفن شوند، اما این بدان معنا نیست که آنها باید دور از تصور باشند. اینها به طرز شگفت آوری پیچیده هستند و واقعاً هیچ محدودیتی برای تعداد شرایط محیطی وجود ندارد که بتواند طول عمر یک تانک سپتیک را که باید تا 40 سال باشد، محدود کند. به همین دلیل برای صاحبان خانه بسیار مهم است که بازرسی های معمول تعمیر و نگهداری و خدمات را انجام دهند.

بسیاری از صاحبان سیستم های سپتیک نسبت به مخازن خود نگرش "تنظیم و فراموش کن" دارند. آنها فکر می کنند که چون متوجه هیچ مشکلی نشده اند، کارها به آرامی پیش می رود، درست است؟ اشتباه. هیچ چیز در زندگی اینطور کار نمی کند. دقیقاً به این دلیل است که تانک های سپتیک دور از دید هستند که نیاز به مراقبت معمول و نگرش آگاهانه نسبت به استفاده از آنها دارند.

اما مراقبت از سیستم سپتیک به چه معناست؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن طول عمر مخزن سپتیک خود انجام می دهید؟ چگونه متوجه می شوید که برای رفع مشکل نیاز به استخدام یک متخصص دارید؟ چگونه شما حتی می دانم اگر وجود دارد است یک مشکل است؟

راحت استراحت کن. فقط این شش نکته را دنبال کنید و به خوبی در راه داشتن یک سیستم سپتیک هستید که امیدواریم هرگز نیاز به تعویض نداشته باشید.

1.) مخزن خود را هر سه تا پنج سال یکبار پمپ کنید

سیستم های سپتیک زباله سوز نیستند. تمام زباله هایی که در سینک یا توالت می ریزید باید جایی بروند. یک سیستم سپتیک که به خوبی کار می کند، فاضلاب خانه شما را حذف می کند و در نهایت آن را از طریق یک میدان تخلیه فیلتر می کند. اما ضایعات سخت که "لجن" نامیده می شود، در انتهای مخزن جمع می شوند. لجن دلیل اصلی این است که چرا باید به طور دوره ای مخزن را پمپاژ کنید، زیرا اگر مقدار زیادی از آن جمع شود، با مشکل مواجه خواهید شد. در نهایت، لجن به ورودی مخزن نفوذ می کند و انسداد ایجاد می کند که ممکن است فاضلاب را به لوله کشی خانه شما بازگرداند.

اینکه هر چند وقت یکبار نیاز به پمپاژ مخزن دارید به ظرفیت مخزن و دفعات دفع فاضلاب در آن بستگی دارد. قانون کلی پمپاژ مخزن هر سه تا پنج سال یکبار است، اما این عوامل ممکن است نیاز به سرویس را کند یا تسریع کنند:

  • اندازه خانه : هرچه افراد بیشتری در خانه شما زندگی کنند، فاضلاب بیشتری به مخزن ریخته می شود و نیاز به پمپ سپتیک معمولی را تسریع می کند.
  • مقدار فاضلاب ایجاد شده : برای اکثر افراد حجم زباله تولید شده به تعداد افراد خانه بستگی دارد. اما هیچ دو خانواری شبیه هم نیستند. اگر به هر دلیلی، خانه شما بیش از حد معمول فاضلاب تولید می کند، احتمالاً باید زودتر از بقیه مخزن را پمپ کنید.
  • ظرفیت مخزن سپتیک : هرچه مخزن بزرگتر باشد، فاضلاب بیشتری را می تواند تحمل کند و کمتر نیاز به پمپاژ لجن دارید.

2.) مخزن خود را توسط یک متخصص بازرسی کنید

شما باید حداقل هر سه سال یک بار سیستم سپتیک خود را بررسی کنید. برخی از ایالت ها الزامات خاصی در مورد اینکه مالکان چقدر باید تانک سپتیک خود را بسته به نوع سیستمی که دارند بازرسی کنند، دارند.

شرکت‌های خصوصی خدمات بازرسی ارائه می‌دهند، مانند ادارات بهداشت محلی. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید و گواهینامه های مناسب را دارید، ممکن است بتوانید خودتان مخزن را بازرسی کنید. هدف اولیه از بازرسی، توجه به تجمع لجن در پایین مخزن و اطمینان از اینکه سطح آن به اندازه کافی بالا نیست که نیاز به پمپاژ داشته باشد، است. بازرسی همچنین موارد زیر را بررسی خواهد کرد:

- موقعیت میدان زهکشی، به ویژه مجاورت آن با چاه ها، نهرها و سایر آب ها. بازرسان همچنین باید به توزیع فاضلاب تا خطوط زهکشی توجه کنند و از صاف و یکنواخت بودن آنها مطمئن شوند.

- اندازه مخزن نسبت به تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند. بدیهی است که تعداد ساکنان می تواند متفاوت باشد اما اندازه مخزن نمی تواند.

- وجود هرگونه زباله مایع یا بوهای متعفن در داخل یا اطراف محل تخلیه. این نشان می دهد که ظرفیت سیستم بیش از حد است، یا اینکه در میدان زهکشی پارگی ایجاد شده است و فاضلاب تصفیه نشده در حال شستشو به خاک است.

- اتصال ایمن لوله ها، بافل ها و سایر اجزای مخزن. بازرسان مطمئن خواهند شد که هیچ انسداد لوله ای که بتواند جریان فاضلاب را مختل کند، وجود ندارد.

3.) اجسام جامد را شستشو ندهید

مخزن سپتیک شما برای رسیدگی به ضایعات انسانی، آب و دستمال توالت طراحی شده است - و واقعاً همین است. متأسفانه، بسیاری از مردم با توالت‌ها و زهکش‌ها مانند سطل زباله رفتار می‌کنند و فکر می‌کنند که می‌توانند با هر چیزی که در آن‌ها ریخته می‌شوند، برخورد کنند. درست نیست! هر نوع سیستم سپتیکی که دارید، هرگز نباید هیچ یک از اشیاء زیر را در زهکشی بشویید:

  • دستمال مرطوب بچه یا دستمال مرطوب
  • محصولات بهداشتی زنانه
  • روغن یا روغن پخت و پز
  • پوشک
  • نخ دندان
  • Q-tips یا سواب پنبه ای
  • ته سیگار یا بقایای تنباکو
  • دستمال توالت
  • دارو
  • بستر گربه
  • کاندوم
  • مواد شیمیایی مصرفی (بنزین، رنگ، آفت کش ها، پاک کننده های خانگی و غیره)

تمامی موارد فوق دارای روش های دفع مناسب می باشند. اگر به سیستم سپتیک ریخته شوند، خطر زیادی برای ایجاد انسداد یا حداقل تسریع تجمع لجن در کف مخزن دارند. علاوه بر این، از آنجایی که سپتیک تانک‌ها فاضلاب را به آب‌های زیرزمینی برمی‌گردانند، هرگونه مواد شیمیایی سمی یا محصولات دارویی که در توالت ریخته می‌شوند، به منابع آب محلی نیز راه پیدا می‌کنند. این برای محیط زیست، حیات وحش و کیفیت آب آشامیدنی شما فاجعه آمیز است.

4. از آب به طور موثر استفاده کنید

هرچه فاضلاب بیشتری توسط خانه شما تولید شود، مالیات بیشتری بر سیستم سپتیک و میدان زهکشی اطراف آن وارد می کنید. صرفه جویی در مصرف آب و محدود کردن تعداد دفعات شستشوی توالت می تواند به حداکثر رساندن طول عمر سپتیک تانک شما کمک کند. علاوه بر توجه به مصرف آب خود، می توانید موارد زیر را برای محدود کردن مصرف خود انجام دهید:

  • صبر کنید تا لباس‌ها را بشویید تا بار کامل بشویید. این امر در مورد ماشین‌های لباسشویی و همچنین شستشوی دستی صدق می‌کند، زیرا هر دو برای تمیز کردن به مقدار زیادی آب نیاز دارند.
  • ماشین ظرفشویی خود را فقط زمانی روشن کنید که پر است. برخلاف آنچه فکر می کنید، یک ماشین ظرفشویی کامل نسبت به شستن مقدار معادل ظروف با دست، آب کمتری مصرف می کند، بنابراین اگر ماشین ظرفشویی دارید از شستن بیش از حد دست خودداری کنید.
  • هر گونه شیر آب، لوله یا سر دوش نشتی را تعمیر کنید، حتی اگر فقط یک نشتی جزئی باشد.
  • هواکش و توالت و سر دوش با راندمان بالا نصب کنید. این سیستم ها نسبت به مدل های قدیمی آب کمتری مصرف می کنند و می توانند هم در سپتیک تانک و هم در قبض آب شما صرفه جویی کنند.

5.) از زمین های اطراف مخزن و میدان تخلیه مراقبت کنید

چمن و خاک سالم کلید تصفیه مناسب فاضلاب است. شما می خواهید کیفیت خاک اطراف زمین زهکشی شما سالم و پر از مواد مغذی باشد. علف بهترین است زیرا ریشه های کم عمقی دارد. در حالی که پوشش گیاهی بیشتر در اطراف زمین به معنای جذب و تجزیه فاضلاب بیشتر است، درختان و درختچه‌هایی با ریشه‌های بزرگ می‌توانند سیستم را درگیر کنند.

شما می توانید با دور نگه داشتن آب روان از آن به خاک و سیستم سپتیک خود کمک کنید. این به معنای منحرف کردن جریان آب از دهانه‌های پایین، زهکش‌های ناودانی، پمپ‌های حوضچه، یا سطوح سخت مانند راه‌های ورودی و پاسیوها از میدان تخلیه است. تجمع آب اجتناب ناپذیر است، اما مقدار زیاد آن می تواند خاک را غرق کند و فرآیند تصفیه را ضعیف کند.

همچنین باید از قرار دادن هر گونه اجسام سنگین بر روی زمین تخلیه خودداری کنید. اتومبیل ها، کامیون ها، دام ها و تجهیزات ساختمانی را از خاک اطراف سیستم سپتیک دور نگه دارید.

6.) وقتی شک دارید، یک حرفه ای استخدام کنید

خواه مطمئن نیستید که آیا نیاز به پمپاژ سیستم خود دارید، سؤالاتی در مورد آنچه در اطراف سیستم سپتیک خود بکارید دارید، نگران نحوه عملکرد سیستم خود هستید یا فقط به دنبال یک بازرسی معمولی هستید، هرگز ایده بدی نیست که یک متخصص سپتیک را استخدام کنید. .

متخصصان سپتیک می توانند هر آنچه را که باید در مورد سیستم خود بدانید، از جمله مطابقت یا عدم انطباق آن با قوانین و مقررات بهداشتی محلی در اختیار شما قرار دهند. آنها می توانند تخمین هزینه های خدمات و تعمیرات مختلف را ارائه دهند، پمپ های سپتیک معمولی را انجام دهند و برای هر مشکلی که ممکن است سیستم شما داشته باشد راه حل ارائه دهند. سوابق تمام خدمات و تعمیراتی که ممکن است انجام دهید را نگه دارید - آنها در آینده مفید خواهند بود! اگر تازه وارد خانه ای با سیستم سپتیک شده اید و در مورد نوع یا مکان آن مطمئن نیستید، سازمان های بهداشتی و منطقه بندی محلی شما باید این اطلاعات را در سابقه داشته باشند.

تعمیر و نگهداری صحیح سپتیک تماماً مربوط به تمرکز حواس است - آگاهی از نحوه استفاده از سیستم و آنچه که برای درست کار کردن نیاز دارد. داشتن اطلاعات مناسب، سوابق مناسب و تخصص مناسب واقعاً تمام چیزی است که برای اطمینان از عمر کامل سپتیک تانک شما نیاز دارید.

بازدید : 42
دوشنبه 26 مهر 1400 زمان : 12:53

کیفیت آب

مخازن آب در بیشتر خواص روستایی و نیمه روستایی در استرالیا رایج است ، جایی که به لطف آلودگی هوا کمتر ، آب گیر شده در این سقف ها به طور معمول قابل نوشیدن است ، با این حال ، هنوز هم اطمینان حاصل کنید که آب شما بدون آلاینده است.

این کار را می توانید با اطمینان از تمیز بودن ناودان ها و لوله های پایین ، پاک کردن سقف از هر شاخه ای که بیش از حد معلق است انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که ورودی شما دارای پوشش مش است تا از ورود هرگونه آلودگی به مخزن شما جلوگیری کند.

همچنین ممکن است برای اطمینان بیشتر از کیفیت آب باران ، به دنبال نصب اولین انحراف آب شستشو یا فیلتر آب بر روی هر شیر آب باشید.

اطمینان حاصل کنید که در حال جمع آوری آب از سقف ساخته شده از چوب های تصفیه شده یا محصولات قیر یا تماس با رنگ سرب یا دودکش از مشعل چوب نیستید.

مواد مخزن آب

کیفیت مخزن و مواد ساخته شده از آن نیز در نظر گرفتن ایمنی ذخیره آب آشامیدنی مهم است.

بیشتر مخازن آب در استرالیا از فولاد یا پلی اورتان ساخته شده اند ، که اندازه و قیمت معمولاً عوامل تعیین کننده در این انتخاب هستند. در حالی که بیشتر مخازن آب پلی یورتان ، مخازنی که از پلاستیک مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ساخته می شوند ، برای ذخیره آب آشامیدنی ، برای یک مخزن آب فولادی ایمن هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که یک آستر مخزن آب برای اطمینان از شادابی مداوم نصب شده است. از آب ذخیره شده در داخل

اگر در مورد کیفیت آب مخزن خود اطمینان ندارید ، طیف گسترده ای از خدمات و کیت های آزمایش آب وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها کیفیت ذخیره آب خود را بررسی کنید.

آیا محافظت دیگری لازم است؟

در حالیکه بعضی از افراد معمولاً اگر حوضه آبریز ، لوله ها ، ناودانها و مخزن شما به خوبی حفظ شود و آب به نظر برسد ، بوها و طعم های آن تمیز باشد ، جوشاندن یا فیلتر کردن آب خود را (یا هر دو!) انتخاب می کنند ، اما خطر بیماری کم است.

بازدید : 46
شنبه 3 مهر 1400 زمان : 9:10

قیمت دیزل نوسان دارد و برای افزایش سودآوری کشاورزان ، آنها باید از این افت قیمت ها استفاده کنند. حداکثر ، کشاورزان استرالیایی با انجام حجم روزانه گازوئیل برای کارهای روزمره و آماده سازی اوقات شلوغ خود آشنا هستند . 

وقتی شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی گسترش یافت ، مشاغل به طور قابل توجهی تحت تأثیر آن قرار گرفتند . از سوی دیگر، صنعت کشاورزی بود نه به عنوان نهفته به عنوان من تی فراهم آوردن همه ES کالاهای ضروری مردم نیاز مانند محصولات تازه.

عملیات کشاورزی کسب و کار به طور معمول ، البته با در محدودیت های دولتی به دلیل Covid19، برای مثال، پوشیدن از ماسک، فاصله صورت قابل اجرا و دیگر ایمنی پروتکل های .

غیرقابل پیش بینی بودن با قیمت گازوئیل

قیمت گازوئیل همیشه قابل پیش بینی نیست. گاهی اوقات دارای بالاترین و پایین ترین سطح خود است ، بنابراین تهیه یک برنامه استراتژیک برای صرفه جویی مناسب در مصرف سوخت برای کشاورزان چالش برانگیز است.  

در حال حاضر ، قیمت سوخت دیزل با تغییرات غیرمنتظره قیمت همچنان ادامه دارد. یک گزارش خبری از ABC اظهار داشت که ساکنان کلانشهر پرت می توانند به قیمت سوخت ارزان تر دسترسی داشته باشند.

ارزان تر شدن قیمت سوخت منجر به جنگ عربستان سعودی و روسیه ، صادر کنندگان اصلی نفت خام در جهان شد - این به نوبه خود بر تقاضای کم عرضه نفت در سطح جهان تأثیر می گذارد  . کشورهایی که مرزهای خود را تعطیل می کنند نیز عامل مهمی در نوسان قیمت گازوئیل است. 

با این حال ، این مورد برای افراد بوش نیست. آنها بیشتر برای حمل و نقل و Bowser خود هزینه شارژ برای رسیدن به مناطق خود ، L eaving آنها تاثیر پذیری از پس انداز ساکنان شهری با تغییرات قیمت سوخت را تجربه کرده اند.

اکنون که همه گیری به خوبی کنترل شده است ، قیمت سوخت در حال بازگشت به مسیر خود است ، به زودی تقاضای زیادی در سراسر جهان به حالت اولیه خود می رسد. 


در مواردی از این قبیل ، شما باید راه حل های سریع را برای به حداکثر رساندن سود خود و بهره گیری از قیمت پایین گازوئیل که سریع وارد می شوند ، تهیه کنید. راه حل؟ اطمینان حاصل کنید که مخازن ذخیره سازی دیزل با کیفیت خوب و کافی دارید . 


مخازن ذخیره سازی دیزل خود را بررسی کنید

هر کشاورز باتجربه ای می داند که ذخیره سازی گازوئیل فله به آسانی که به نظر می رسد آسان نیست. یافتن یک تامین کننده قابل اطمینان سوخت و همچنین روز یا زمان مناسب برای ذخیره مخازن ذخیره سازی ، نگرانی های شما را افزایش می دهد.

اکنون زمان مناسبی برای شماست که زودتر از زمان فکر کنید اگر این افت قیمت غیر منتظره در آینده اتفاق بیفتد. کشور ما صرفاً به تأمین سوخت از کشورهای همسایه ما متکی است.

مواجهه با سناریوها با کمبود سوخت در صورت برنامه ریزی و آماده سازی مناسب ، نباید نگرانی دیگری برای حمل شما باشد.  

برای تحت کنترل نگه داشتن مخازن ذخیره سازی و سوخت دیزل ، دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا آگاهانه در مورد محلول ذخیره سوخت خود تصمیم بگیرید:

مخازن ذخیره سازی دستورالعمل:

1. آیا مخازن ذخیره سازی شما هنوز مانند گذشته کار می کنند؟ 

شما باید کیفیت مخازن ذخیره خود را بررسی کنید ، به خصوص اگر آنها از فولاد ساخته شده اند و به درستی ذخیره نشده اند. مخازن استیل مستعد زنگ زدگی و تراکم هستند و باعث خطر ریختن گازوئیل می شوند. 

تصاویر مخزن استیلمخازن ذخیره سازی دیزل استیل

اگر فکر می کنید که باید مخازن ذخیره سازی خود را به روز کنید ، تعویض  مخزن ذخیره سازی دیزل پلی اتیلن Coerco  گزینه خوبی است. مخازن ما از پلی اتیلن Alkutuff ساخته شده اند و باعث می شوند مخازن پلی ما با دیزل سازگار باشد. 

مخازن ذخیره سازی Coerco Poly Diesel

مخازن ذخیره سازی دیزل Coerco Polyethene


2. آیا مخازن ذخیره سازی خود را با دوام اندازه کافی به آخرین بذر و برداشت، بار ؟ 

کاشت، داشت و برداشت زمان بازدید کنندگان دلایلی است که چرا شما در حال ذخیره سازی دیزل هستند. تراکتورها و سایر تجهیزات کشاورزی صرفاً به دیزل کمک می کنند تا از محصولات شما حمایت کنند. 

تغییرات در روال کشاورزی و محصولات خود را نیز ممکن است لیتر دیزل مورد نیاز در طول بذر و برداشت خود را تحت تاثیر بار . اگر میزان مصرف لیتر خود را محاسبه نکرده اید ، نمی خواهید رویدادی را تجربه کنید که مجبور به خرید دیزل با قیمت بالا شوید . 

اضافه کردن مخازن ذخیره سازی جدید احتمالاً می تواند شما را از این نوع سناریو نجات دهد و در پر مشغله ترین زمان خود کاملا آماده باشید .  


3. چند لیتر گازوئیل برای ذخیره در مزرعه من مناسب است؟

ما می دانیم که ذخیره سازی گازوئیل ارزان هنگام کاهش بازار باید اولویت شما باشد. با این حال ، مواظب باشید که دیزل اضافی می تواند شما را به هزینه های اضافی سوق دهد.

این هزینه های دیگر می تواند ناشی از  مخازن آلوده ، ریختن گازوئیل ، سو fuel استفاده از سوخت دیزل و حتی سرقت سوخت باشد.  بنابراین ، به طور متوسط لیتر سوختی را که در طول کار روزانه خود مصرف می کنید ، یادداشت کنید. 

گاهی اوقات ، از دست دادن این جزئیات کوچک ممکن است شما را به هزینه های بی مورد وادار کند حتی اگر فکر می کنید در گازوییل ارزان قیمت صرفه جویی می کنید .


4. آیا من در مورد ذخیره سازی گازوئیل برنامه احتمالی و بودجه ای دارم؟

چون قیمت سوخت ثابت نیست. به طور مداوم بسته به آنچه در بازار جهانی اتفاق می افتد و تقاضای مصرف کنندگان آن متفاوت است. با نظارت بر بازار و تدوین استراتژی هایی که می تواند برای شما و مزرعه شما مفید باشد ، می توانید به خود کمک کنید .

هر پس انداز هنوز پس انداز است و این واقعیت که شما توانستید در برخی از هزینه ها پس انداز کنید ، می تواند با برنامه ریزی صحیح ، برد کمی باشد.

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی

بهترین زمان برای به روزرسانی مخازن ذخیره سازی هر زمان که فکر می کنید قابل استفاده است. مخازن ذخیره سازی دیزل در صورت نگهداری صحیح می توانند مدت زمان طولانی دوام بیاورند ، اما باید به یاد داشته باشید که اگر به طور منظم نگهداری نشوند ، نمی توانید از ظرفیت کل آنها بهره مند شوید.

آیا دریغ به درخواست کمک از حرفه ای اگر عملکرد مخزن شما شده است شما را آزار. اگر در انجام کارهای روزمره خود برای پیگیری تغییرات در مزرعه خود عمل کنید ، این یک مزیت بزرگ نیز محسوب می شود.

به طور خلاصه ، اگر برای آن برنامه ریزی شده باشد ، قیمت پایین تر سوخت می تواند صرفه جویی زیادی داشته باشد . انتخاب زمان صحیح برای به روزرسانی ذخیره سازی دیزل نیز می تواند در طولانی مدت به نفع شما و مزرعه شما باشد.

امیدواریم ایده های بصیرت آمیزی برای شما فراهم کرده باشد.

بازدید : 60
پنجشنبه 31 تير 1400 زمان : 10:28

هنگامی که مخزن آب شرب خود را خریداری کردید ، قدم بعدی که باید در نظر بگیرید این است که چگونه می خواهید آن را نصب کنید. چندین روش مناسب وجود دارد که باید برای اطمینان از قرار گرفتن مخزن ذخیره آب در نظر گرفته شود . همچنین باید نگران نحوه استفاده از آن باشید. این عامل بر اینکه شما به چه ابزاری نیاز خواهید داشت و اینکه آیا خودتان می توانید این کار را انجام دهید ، تأثیر می گذارد.

از مخزن ذخیره آب خود برای چه استفاده خواهید کرد؟

همانطور که قبلاً گفته شد ، قبل از نصب مخزن خود ، باید نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید. برای توصیف مختصر آنچه می توانید از مخزن جدید خود استفاده کنید ، من یک لیست مفید ایجاد کرده ام تا بتوانید سریع تشخیص دهید در چه صنفی هستید.

در اینجا 5 روش معمول برای استفاده بهتر از مخزن ذخیره آب وجود دارد:

  1. برداشت آب باران - چه نوع مخزن آب برای برداشت آب باران بهتر است؟
  2. آبیاری باغ و چمن
  3. لوازم خانگی - آیا جلبک ها در مخازن ذخیره آب شما رشد می کنند؟
  4. استخر
  5. آبیاری دام

اگر می خواهید از مخزن آب خود برای یکی از این برنامه ها استفاده کنید ، بیایید اکنون مراحل 3 مرحله نحوه نصب مخزن خود را بررسی کنیم. برخی از این کاربردها ، اگر همه آنها نیاز به اتصال آنها به خانه شما یا ریختن سقف برای جمع آوری آب ندارند .

یک فرآیند 3 مرحله ای در مورد نحوه نصب مخزن ذخیره آب:

نصب مخزن آب می تواند بسیار ساده باشد اکنون می دانید که برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. در اینجا یک روند سریع وجود دارد که درک آن بسیار آسان است.

1) پایه مخزن را آماده کنید - 2 نوع پایه وجود دارد که می توانید برای مخزن ذخیره آب آماده کنید. مواد بتونی و فشرده شده.

  • پایه بتونی - یک دال بتن آرمه 3 اینچی بریزید که از همه جهات دقیقاً صاف و مسطح است و از ابعاد قطر / پایه مخزن عمودی بزرگتر است. قبل از ریختن بتن از فشردگی مناسب پایه خاک اطمینان حاصل کنید.
  • مواد فشرده - یک پد 3 "از گرد و غبار سنگ شکن فشرده / پایه جاده ایجاد کنید که باید حداقل 24" قطر بیشتر از مخزن آب داشته باشد. پایه مخزن باید فاقد هرگونه سنگ یا سنگ یا هر ماده تیز یا خارجی باشد که ممکن است آسیب برساند پایه مخزن. این پایه باید کاملاً متراکم و از همه جهات کاملاً مسطح و مسطح باشد. قسمتهای بیرونی پایه باید از نوعی دیواره نگهدارنده پشتیبانی شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ فرسایشی از طریق شستشو ، حیوانات موذی یا هر نوع دیگر ایجاد نمی شود عامل دیگر

2) لوله تخلیه سرریز را متناسب کنید - اگر مخزن خود را از خریداری کرده اید ، اتصالات شما ممکن است از قبل نصب شده باشد (مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد). سپس لوله کشی باید از اتصالات به سیستم تخلیه آب طوفان وصل شود ، یا به نقطه ای کاملاً پاک از مخزن منتقل شود که پایه را تضعیف نکند.

3) لوله های پر کننده خود را از سقف خود نصب کنید - اکنون وقت آن است که لوله خود را که از سقف به درب مخزن می رود ، متناسب کنید. اگر از آب مخزن خود برای مصارف انسانی استفاده می کنید ، لطفاً در مورد فیلترهای مورد نیاز خود با نمایندگی محلی خود صحبت کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سبد فیلتر در درب مخزن آب قرار گرفته است.

اکنون شما یک ایده اساسی در مورد نحوه نصب مخزن آب برای ذخیره سازی دارید ، شما قصد دارید این کار را انجام دهید! لطفا توجه داشته باشید ، جهت ارائه شده در روند 3 مرحله فقط یک توصیه است و اجباری نیست.

بازدید : 61
شنبه 5 تير 1400 زمان : 11:45

در زمان ارسال ، لوازم جانبی مانند نردبان ، ونتیلاتور و هر گونه اتصالات لوله خارجی به طور جداگانه با مخزن پانل فولاد ضد زنگ ارسال می شود. در وبلاگ امروز ، روش صحیح تعمیر این لوازم جانبی مخزن را در سایت توضیح خواهیم داد.

مراحل و احتیاط برای تعمیر نردبان و هواکش در مخزن ذخیره سازی

روش رفع نردبان در مخزن

  • پس از نصب مخزن در موقعیت ، نردبان را به موازات مخزن نزدیک نوارهای ثابت نردبان روی مخزن قرار دهید.
  • سوراخ های نوارهای نردبان و نوارهای ثابت شده روی مخزن را از بالا و همچنین از سمت پایین مطابقت دهید.
  • پیچ و مهره های داده شده را در سوراخ همه نوارها (نردبان + مخزن) قرار داده و مهره ها را محکم کنید.

توجه : - نردبان باید در قسمت باز قرار گیرد تا حرکت سریع و سریع به بالای مخزن برای بازرسی انجام شود. (اگر مخازن تحت پوشش سه طرف دیوار باشد)

1-4

3-3

روش رفع تهویه در بالای مخزن

  • نقطهای را که می خواهید ونتیلاتور در آن ثابت شود بررسی کنید.
  • ونتیلاتور را روی پریز لوله قرار داده و نخ تهویه و نخ پریز را مطابقت دهید.
  • تهویه هوا را فقط با دست بسیار آرام در پریز محکم کنید.

توجه : - هر دو نخ باید بسیار ملایم با یکدیگر مطابقت داشته باشند و از هیچگونه نیروی خارجی برای تعمیر هواکش استفاده نشود.

1-آوریل-28-2021-05-53-40-75-صبح

احتیاط هنگام کار روی مخزن یا اطراف آن

  • همیشه برای بلند کردن مخازن و لوازم جانبی آن از کمربند استفاده کنید.
    (هرگز از سیم های سیم استفاده نکنید زیرا به مخازن و سطح آن آسیب می رساند)
  • همیشه هنگام کار در بالای مخزن از کمربندهای ایمنی استفاده کنید.
  • قبل از بلند کردن مخزن ، همیشه از خالی بودن مخزن مطمئن شوید.
  • هیچ آسیاب Mild Steel نباید در نزدیکی مخزن انجام شود زیرا باعث کاهش عمر مخزن می شود. (احتمال زنگ زدگی SS افزایش در نرخ بالا)
  • هیچ ماده سنگینی نباید روی مخزن نگهداری شود.

برچسب ها مخزن آب , مخزن پنلی ,
بازدید : 66
پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 12:27

هنگام انتخاب بهترین مخزن آب برای سیستم برداشت باران ، باید عوامل مختلفی مانند اندازه ، حجم ، نیازهای پایه و رنگ مخزن خود را در نظر بگیرید . وقتی صحبت از رنگ می شود ، یکی از محبوب ترین ها سیاه است زیرا نور خورشید را دور نگه می دارد. در این پست ، خواهید فهمید که مخازن سیاه چگونه بر دمای آب تأثیر می گذارند ، مهم نیست یا نه ، و گزینه های جایگزین دیگری دارید.

چرا مخازن آب سیاه محبوب ترین هستند

بسته به مواد ، مخزن مشکی اغلب مانع ورود نور خورشید به مخزن نسبت به مخازن با رنگ روشن تر می شود. از آنجا که جلبک ها برای رشد به نور خورشید احتیاج دارند ، مخازنی که اجازه ورود نور خورشید را ندارند از رشد جلبک ها در مخزن شما جلوگیری می کنند . این باعث می شود آب شما تمیزتر و قابل استفاده تر باشد. به همین دلیل ، مخازن سیاه معمولاً توسط مشتریانی که در حال راه اندازی سیستم برداشت آب باران هستند ، ترجیح داده می شوند.

مخازن سیاه چگونه بر دمای آب تأثیر می گذارند

کاملاً مشهور است که رنگ های تیره گرما را جذب می کنند و مخازن آب سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مهم نیست از مواد ، در معرض نور مستقیم خورشید ، یک مخزن grp را گرم می کند. وقتی یک مخزن تاریک گرما را جذب می کند ، گرما به طور طبیعی در آب موجود در مخزن توزیع می شود. هرچه مخزن در معرض نور خورشید باشد ، آب گرمتر می شود. اگر به دنبال دمای اتاق یا آب خنک از مخزن خود هستید ، این می تواند یک مشکل باشد.

مطالب پیشنهادی :

نکته حرفه ای: موقعیت مخزن در دمای آب تأثیرگذار است.

اگر این گزینه را دارید ، می توانید مخزن خود را زیر یک عرشه یا سازه دیگر قرار دهید تا مانع جذب نور خورشید شود.

آیا آب گرمتر مهم است؟

از آنجا که دمای آب خارج شده از مخزن سیاه شما تحت تأثیر تابش مستقیم خورشید قرار می گیرد ، بنابراین باید استفاده مورد نظر خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید آب خود را تصفیه کنید و از آن برای مصارف آشامیدنی استفاده کنید ، احتمالاً دما بی ربط خواهد بود. برای اکثر اهداف غیر قابل آشامیدن ، دمای آب نباید زیاد مسئله ساز شود.

آیا مخازن رنگی روشن می توانند نور خورشید را از بین ببرند؟

اگر می خواهید آب شما از مخزن خنک شود ، ممکن است رنگ روشن تر بهترین گزینه برای شما باشد (با این تفاوت که مخزن سبک باعث عبور نور خورشید از دیواره های کناری و رشد جلبک ها می شود). به طور کلی ، این مورد وجود دارد ، به جز مخازنی که دارای فناوری LIGHT-BLOCK BL هستند . این فناوری به مخازن رنگ روشن تر مانند بژ و سبز مه اجازه می دهد تا نور خورشید را از بین ببرد. من به شما توصیه می کنم از یکی از این مخازن استفاده کنید زیرا در عین تمیز و سالم نگه داشتن آب ، 4 رنگ مختلف را برای شما انتخاب می کند. این مخازن همچنین دارای یک UV Protect ™ External است که باعث می شود تابش خورشید از تخریب فضای داخلی مخزن جلوگیری کند.

امیدوارم این پست به شما کمک کند تا درک کنید مخازن سیاه چگونه بر دمای آب شما تأثیر می گذارند و شما را در انتخاب رنگ مناسب مخزن برای سیستم برداشت آب باران راهنمایی کرده است. همانطور که در پست ذکر شد ، مکان نیز در این امر تأثیر دارد ، بنابراین هنگام قرار دادن مخزن خود حتماً این مورد را در نظر بگیرید. اگر سوال دیگری داشتید ، آزادانه نظر دهید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 8944
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه